איך... למה... וכמה

אספנו כמה שאלות שיעזרו לכם להבין טוב יותר את השירות

הפצת תלוש השכר - איך השירות עובד?

כשאנחנו מסיימים לענות על השאלה הזו, משתרר שקט… ואז הצד השני שואל "זהו?" – כן "זהו", זה פשוט מאוד.

לאחר הרישום וההתחברות, תגיעו לדף "ניהול המסמכים". בדף זה שולחים את קובץ התלושים המרוכז
לוחצים על הכפתור "בחירת קובץ", בוחרים את הקובץ ומאשרים.
מחכים לאישור סופי על תקינות הנתונים.

*קובץ תלושים מרוכז זהו קובץ בפורמט PDF המכיל את תלושי השכר של כל העובדים שלכם, אותו אתם מייצאים ממערכת השכר.

...ומה עכשיו?

אנו קוראים את הנתונים מהקובץ המרוכז, מפצלים את הקובץ כך שלכל עובד נשמר תלוש השכר שלו  (ורק שלו) ושולחים הודעת טקסט לעובד בסיום התהליך.

איך העובדים שלי רואים את תלושי השכר?

פורטל העובדים נגיש ברוב השפות. העובד ניגש לפורטל העובדים, בוחר את השפה הרלוונטית לו ומתחבר (נתוני חיבור ראשוני ניתן לו על ידכם). זהו!

צפייה בתלוש - הסבר מפורט

  1. יש להתחבר לפורטל העובדים בכתובת – login.netlush.co.il
  2. יש לבחור את השפה הרלוונטית.
  3. יש להזין מספר מזהה – זהו מספר תעודת הזהות או הדרכון שלכם, כפי שמופיע בתלוש השכר.
  4. יש להזין סיסמא – את הסיסמא הראשונית אתם מקבלים מהמעסיק שלכם. במידה ולא קיבלתם סיסמא או שאינכם זוכרים אותה, צרו קשר עם המעביד או צפו בהסבר לגבי שחזור סיסמא.
  5. במידה וזו הפעם הראשונה שאתם מתחברים לשירות, המערכת תבקש לקבוע סיסמא חדשה. על הסיסמא להכיל 5 תוים או יותר, עם לפחות מספר אחד.
  6. לאחר אישור הסיסמא, לחצו על הכפתור ותתחברו לשירות.

שחזור סיסמא - הסבר מפורט

  1. יש להתחבר לפורטל העובדים בכתובת – login.netlush.co.il
  2. יש לבחור את השפה הרלוונטית.
  3. במידה ואתם לא זוכרים את הסיסמא, יש ללחוץ על הלינק שחזר סיסמא.
  4. יש להזין מספר מזהה – זהו מספר תעודת הזהות או הדרכון שלכם, כפי שמופיע בתלוש השכר.
  5. יש להזין מספר טלפון – מספר הטלפון חייב להיות משוייך אליכם במערכת. במידה ומספר הטלפון אינו משוייך לכם, המערכת תתריע על כך. אם כן, יש צורך לפנות למעסיק לצורך איפוס סיסמא ושיוך מספר הטלפון שלכם.
  6. לאחר הזנת הפרטים, לחצו על כפתור השליחה. המערכת תקבל את הבקשה והודעת טקסט עם הסיסמא הראשונית תשלח אליכם תוך דקות. המערכת גם תחזיר אתכם לדף הכניסה.
  7. לאחר קבלת הודעת הטקסט, רשמו את הסיסמא שקיבלתם בשדה הסיסמא ולחצו על הכפתור להתחבר.
  8. המערכת מזהה שזו סיסמא ראשונית ותבקש לקבוע סיסמא חדשה. על הסיסמא להכיל 5 תוים או יותר, עם לפחות מספר אחד.
  9. לאחר אישור הסיסמא, לחצו על הכפתור ותתחברו לשירות.

צפייה בתלוש ע"י לינק ישיר

  1. קיבלתם הודעת טקסט מ- netlush, המכילה לינק ישירות לתלוש השכר שלכם. מעולה! עכשיו, לחצו על הלינק.
  2. הדפדפן יפתח והמערכת תחפש את תלוש השכר הרלוונטי. לאחר שהמערכת תמצא אותו, הדפדפן יוריד את הקובץ אליכם לנייד הצורה אוטומטית.
  3. זה מאוד תלוי בהגדרות הנייד – יכול להיות שתקבלו הודעה המבקשת מכם לאשר את הורדת הקובץ, יכול להיות שתקבלו חיווי רק כאשר הקובץ ירד וכו'. ברוב המקרים, יופיע אייקון בראש המסך המציין שהקובץ ירד.
  4. אם תפתחו את תפריט הוילון (גלילה עם האצבע מהחלק העליון של המסך עד למטה), תוכלו לראות את הודעות המערכת והאפליקציות השונות. שם תראו הודעה לגבי הורדת הקובץ.
  5. לא מצאתם? לא נורא. תוכלו ללחוץ על הכפתור לצפייה בתלוש השכר מתוך הדפדפן.
  6. בכל אופן, אנו ממליצים מאוד לצפות בסרטון המתאר איך ניתן לצפות בתלוש מתוך הודעת ה- SMS.

האם אני מכוסה מבחינת החוק?

כן! לגמרי!

אלו הדרכים לחלוקת תלושי שכר כפי שהן מוגדרות ב"תקנות הגנת השכר – דרכים מיוחדות למסירת תלושי שכר":

  • שליחת התלוש לכתובת דואר אלקטרוני מטעם המעסיק
  • שליחת התלוש באמצעות אתר אינטרנט מאובטח
  • שליחת התלוש לכתובת דואר אלקטרוני הפרטית של העובד

אנו בנֶטלוּש, מספקים את החלופה השניה – אתר אינטרנט מאובטח אליו ניתן להגיע בקלות, מכל מקום (כן, גם מהנייד) ובכל זמן. מרגע שהתלוש עלה לאתר, הוא זמין לצפייה לתקופה הקצובה בתקנות – 12 חודשים.

חשוב מאוד: העובד חייב לאשר בכתב את הסכמתו לקבלת התלוש באופן אלקטרוני.

כאן תוכלו למצוא את התקנות. עמוד 5 מכיל את הטופס עליו העובד צריך לחתום.

צריכים את הטופס הנ"ל בשפות נוספות? יש לנו! צרו קשר עוד היום.

יש לי את המייל של העובדים שלי, למה שלא אשלח את תלושי השכר בעצמי?

עפ"י התקנות, "במקרה של מסירה לפי תקנת משנה (א)(3) (דהיינו, למייל האישי של העובד), יודיע העובד, בכתב, ובכלל זאת בסמוך לאחר קבלת התלוש ולא יאוחר מ-5 ימים מהיום הקובע, על הגעה של תלוש השכר לידיו."
עוד התקנות קובעות – "לא קיבל מעסיק, הודעה, באמצעות מערכת הדואר האלקטרונית או בכתב מהעובד, על הגעה של תלוש השכר לידי העובד, בתוך 5 ימים מהיום הקובע, ימסור המעסיק לעובד את תלוש השכר מודפס במסירה חוזרת בתוך 5 ימים נוספים, ולא יאוחר מעשרה ימים לאחר היום הקובע."

במילים פשוטות – החלטתם למסור תלוש שכר לעובדים למייל האישי – הם צריכים לאשר את קבלת המייל. היה ולא קיבלתם אישור – חלה עליכם החובה למסור את התלוש מודפס.

במילים עוד יותר פשוטות – למה אתם צריכים את זה? הצטרפו עכשיו ואנחנו נדאג לשאר!

שלחתי תלושי שכר לעובדים – איך אני מקבל אסמכתא?

בסיום תהליך שליחת ופיצול תלושי השכר, מתקבלת הודעה עם הנתונים הרלוונטים, כמו תאריך, מס' תלושי השכר שעובדו וכו'.

בנוסף, נשלח מייל עם הנתונים. המייל כולל קובץ אקסל עם נתוני העובדים עבורם שלחתם תלושים לחודש זה. זהו בעצם האישור ששלחתם את תלושי השכר ושהם זמינים לעובדים.

העובד שלי טוען שלא קיבל הודעת טקסט. מה עושים?

חשוב להבין – יכול מאוד להיות שהודעות הטקסט לא מגיעות למנוי. יכולות להיות כמה סיבות לכך כמו: מנוי שאינו זמין, מנוי שאינו יכול לקבל הודעות, תקלה בחברת הסלולאר (הן של השולח ו/או של המנוי) וכו'.

אנו עושים הכל ששליחת ההודעה אכן תיצלח אך יש דברים שאינם תלויים בנו.

קיבלתי הודעת טקסט אבל אני לא מצליח לראות את התלוש?

שימו לב, כשאתם לוחצים על הלינק לתלוש השכר שלכם, ברוב המקרים מכשיר הטלפון מוריד את הקובץ ברקע, כך שאם פספסתם, אפשר לחשוב שאכן הקובץ לא נפתח.

בכל מקרה, פתיחת הקובץ תלוייה רבות בהגדרות המכשיר שלכם, ולנו אין שליטה על כך.

על מנת לוודא שהקובץ אכן ירד לטלפון:

  1. פיתחו את ה- "וילון" (גלילת האצבע מלמעלה למטה) וודאו שהקובץ ירד. בדרך כלל תופיע הודעה לגבי הקובץ.
  2. פיתחו את תיקיית ההורדות במכשיר (downloads), ובידקו אם הקובץ קיים.

זכרו – תמיד יש את האפשרות להתחבר לפורטל העובדים ולצפות בתלושי השכר.
פורטל העובדים נגיש בכתובת – http://login.netlush.co.il

איך עובד התשלום?

קצת על המסלולים:

קיימים ארבעה מסלולים. בכל מסלול מצויינת:

  • עלות מסלול חודשית
  • עלות כל תלוש נוסף

כל מסלול מכיל מספר תלושי שכר הכלולים במחיר, בנוסף יש אפשרות להעלות תלושי שכר נוספים (תלושים שמעבר לכלול במסלול) אשר יחוייבו עפ"י התמחור המצויין בפרטי המסלול (עלות כל תלוש נוסף, זוכרים?).

צריכים דוגמא? בכיף…

נניח שעלות מסלול זהב הינה 399  , ובמסלול זה עלות כל תלוש נוסף היא 1  .

נרשמתם למסלול הנ"ל ואתם מעלים קובץ של 450 תלושי שכר. העלות הסופית תהיה – 399  עבור 400 תלושי השכר (הכלולים במסלול) + 50  עבור 50 תלושי השכר הנוספים.

מתי משלמים?

התשלום נעשה בתחילת החודש, עבור השימוש של החודש הקודם. מכסת תלושי השכר החודשית מתאפסת מייד לאחר התשלום.

מסלולים וכאלו...

אפשר לעבור ממסלול למסלול?

כן!

רוצים לעבור למסלול אחר? אין בעיה! צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם (בהתאם לתנאי השימוש).

 

יש התחייבות שנתית?

לא!

המסלולים הינם מסלולים שנתיים, אך אין התחייבות! החלטתם להפסיק את המנוי? קודם כל נשמח לשמוע למה… אם בכל זאת החלטתם לבטל, שלחו הודעה ונטפל בהקדם (בהתאם לתנאי השימוש).

איך אני יוצר איתכם קשר?

לכל שאלה אנו זמינים במייל – support@netlush.co.il . אפשר ליצור קשר במייל זה או דרך האתר כאן.

תזכורות​

בקליק

העובדים שוכחים להעביר כרטיס? צריכים להזכיר לשלוח דו״ח נוכחות? להזכיר או לרענן את נהלי הבטיחות?

 

מהיום, לא שוכחים כלום!

עם שירות ״תזכורת בקליק״ של נטלוש, אתם קובעים מתי, למי ואיזה תזכורות לשלוח לעובדים.

תזכורות

בקליק!

העובדים שוכחים להעביר כרטיס? צריכים להזכיר לשלוח דו״ח נוכחות? לרענן את נהלי הבטיחות?

 

מהיום, לא שוכחים כלום!

עם שירות ״תזכורת בקליק״ של נטלוש, אתם קובעים מתי, למי ואיזה תזכורות לשלוח לעובדים.

לידיעתכם, האתר משתמש בעוגיות (Cookies). להסכם השימוש.

לידיעתכם, האתר משתמש בעוגיות (Cookies). להסכם השימוש.