לידיעתכם, האתר משתמש בעוגיות (Cookies). להסכם השימוש.
אספנו כמה שאלות שיעזרו לכם להבין טוב יותר את השירות
כשאנחנו מסיימים לענות על השאלה הזו, משתרר שקט… ואז הצד השני שואל "זהו?" – כן "זהו", זה פשוט מאוד.
*קובץ תלושים מרוכז זהו קובץ בפורמט PDF המכיל את תלושי השכר של כל העובדים שלכם, אותו אתם מייצאים ממערכת השכר.
...ומה עכשיו?
איך העובדים שלי רואים את תלושי השכר?
פורטל העובדים נגיש ברוב השפות. העובד ניגש לפורטל העובדים, בוחר את השפה הרלוונטית לו ומתחבר (נתוני חיבור ראשוני ניתן לו על ידכם). זהו!
כן! לגמרי!
אלו הדרכים לחלוקת תלושי שכר כפי שהן מוגדרות ב"תקנות הגנת השכר – דרכים מיוחדות למסירת תלושי שכר":
אנו בנֶטלוּש, מספקים את החלופה השניה – אתר אינטרנט מאובטח אליו ניתן להגיע בקלות, מכל מקום (כן, גם מהנייד) ובכל זמן. מרגע שהתלוש עלה לאתר, הוא זמין לצפייה לתקופה הקצובה בתקנות – 12 חודשים.
חשוב מאוד: העובד חייב לאשר בכתב את הסכמתו לקבלת התלוש באופן אלקטרוני.
כאן תוכלו למצוא את התקנות. עמוד 5 מכיל את הטופס עליו העובד צריך לחתום.
צריכים את הטופס הנ"ל בשפות נוספות? יש לנו! צרו קשר עוד היום.
עפ"י התקנות, "במקרה של מסירה לפי תקנת משנה (א)(3) (דהיינו, למייל האישי של העובד), יודיע העובד, בכתב, ובכלל זאת בסמוך לאחר קבלת התלוש ולא יאוחר מ-5 ימים מהיום הקובע, על הגעה של תלוש השכר לידיו."
עוד התקנות קובעות – "לא קיבל מעסיק, הודעה, באמצעות מערכת הדואר האלקטרונית או בכתב מהעובד, על הגעה של תלוש השכר לידי העובד, בתוך 5 ימים מהיום הקובע, ימסור המעסיק לעובד את תלוש השכר מודפס במסירה חוזרת בתוך 5 ימים נוספים, ולא יאוחר מעשרה ימים לאחר היום הקובע."
במילים פשוטות – החלטתם למסור תלוש שכר לעובדים למייל האישי – הם צריכים לאשר את קבלת המייל. היה ולא קיבלתם אישור – חלה עליכם החובה למסור את התלוש מודפס.
במילים עוד יותר פשוטות – למה אתם צריכים את זה? הצטרפו עכשיו ואנחנו נדאג לשאר!בסיום תהליך שליחת ופיצול תלושי השכר, מתקבלת הודעה עם הנתונים הרלוונטים, כמו תאריך, מס' תלושי השכר שעובדו וכו'.
בנוסף, נשלח מייל עם הנתונים. המייל כולל קובץ אקסל עם נתוני העובדים עבורם שלחתם תלושים לחודש זה. זהו בעצם האישור ששלחתם את תלושי השכר ושהם זמינים לעובדים.
חשוב להבין – יכול מאוד להיות שהודעות הטקסט לא מגיעות למנוי. יכולות להיות כמה סיבות לכך כמו: מנוי שאינו זמין, מנוי שאינו יכול לקבל הודעות, תקלה בחברת הסלולאר (הן של השולח ו/או של המנוי) וכו'.
אנו עושים הכל ששליחת ההודעה אכן תיצלח אך יש דברים שאינם תלויים בנו.
שימו לב, כשאתם לוחצים על הלינק לתלוש השכר שלכם, ברוב המקרים מכשיר הטלפון מוריד את הקובץ ברקע, כך שאם פספסתם, אפשר לחשוב שאכן הקובץ לא נפתח.
בכל מקרה, פתיחת הקובץ תלוייה רבות בהגדרות המכשיר שלכם, ולנו אין שליטה על כך.
על מנת לוודא שהקובץ אכן ירד לטלפון:
קצת על המסלולים:
קיימים ארבעה מסלולים. בכל מסלול מצויינת:
כל מסלול מכיל מספר תלושי שכר הכלולים במחיר, בנוסף יש אפשרות להעלות תלושי שכר נוספים (תלושים שמעבר לכלול במסלול) אשר יחוייבו עפ"י התמחור המצויין בפרטי המסלול (עלות כל תלוש נוסף, זוכרים?).
צריכים דוגמא? בכיף…
נניח שעלות מסלול זהב הינה 399 , ובמסלול זה עלות כל תלוש נוסף היא 1 .
נרשמתם למסלול הנ"ל ואתם מעלים קובץ של 450 תלושי שכר. העלות הסופית תהיה – 399 עבור 400 תלושי השכר (הכלולים במסלול) + 50 עבור 50 תלושי השכר הנוספים.
מתי משלמים?
התשלום נעשה בתחילת החודש, עבור השימוש של החודש הקודם. מכסת תלושי השכר החודשית מתאפסת מייד לאחר התשלום.
אפשר לעבור ממסלול למסלול?
כן!
רוצים לעבור למסלול אחר? אין בעיה! צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם (בהתאם לתנאי השימוש).
יש התחייבות שנתית?
לא!
המסלולים הינם מסלולים שנתיים, אך אין התחייבות! החלטתם להפסיק את המנוי? קודם כל נשמח לשמוע למה… אם בכל זאת החלטתם לבטל, שלחו הודעה ונטפל בהקדם (בהתאם לתנאי השימוש).
לכל שאלה אנו זמינים במייל – support@netlush.co.il . אפשר ליצור קשר במייל זה או דרך האתר כאן.
העובדים שוכחים להעביר כרטיס? צריכים להזכיר לשלוח דו״ח נוכחות? להזכיר או לרענן את נהלי הבטיחות?
מהיום, לא שוכחים כלום!
עם שירות ״תזכורת בקליק״ של נטלוש, אתם קובעים מתי, למי ואיזה תזכורות לשלוח לעובדים.
העובדים שוכחים להעביר כרטיס? צריכים להזכיר לשלוח דו״ח נוכחות? לרענן את נהלי הבטיחות?
מהיום, לא שוכחים כלום!
עם שירות ״תזכורת בקליק״ של נטלוש, אתם קובעים מתי, למי ואיזה תזכורות לשלוח לעובדים.
לידיעתכם, האתר משתמש בעוגיות (Cookies). להסכם השימוש.
לידיעתכם, האתר משתמש בעוגיות (Cookies). להסכם השימוש.